Thursday, August 18, 2011

iKan oh iKaN!!

Arini lpas berbuka aku dlm mud kekenyangan.mkn nasi kerabu yg xbrape nk menjadi...nasi biru bkn main..tp xde pe..tp dsbbkan da lewat blik xdan la plak nk msak so beli je la kat bazar cput dpn tmn...tu pn yg last2 dah pon..org berniage skang mmg btol2 amik untung pny..kat mr hubby aku la...mmg pn..tp aku mkn smp abih gak.hahaha...skang msk cter psl ikan aku..arini aku rajin je nk tkar air ikan tu..ikan tu pny la lsak..menggelupur je..aku ni da la xbese bab2 gni..tp xpe aku wat la gak..da setel tkar air ikan tu tba la masa utk mskkn balik ikan tu..skali die mlompat2 jtuh dlm sinki..hahaha.sian la weh..aduhai..tp last2 slmat gak aku mskkn dlm umh ikan tuh...

tapiiiiii.........ikan ni da jd len mcm..puas aku duk tenung ikan tu..kot2 la ikan tu nk smp msa die..hahah..alamak kau msa ni ase cam sebak je..ni la aku xnk bela ikan..sdih tgk ikan tu dlm time2 gni..



ikan ni cam skit je..trcungap2 pastu senyap..bla aku ktuk2 umah die bgn blik..bleh plak aku brangan2 jd doktor time nih.hahah..kira cam ngah kejutkn psakit xbg tertido..hahah..tp mmg sdih r tgk ikan ni..yela sblm ni aktif sgt ttba jd gni...

Sebab aku ke ikan ni jd gni..huaaaaa..sdihnyeee...agakny doc. binatang leh tlg x???erm conpius jap..doc binatang leh ke slmatkn ikan?hukhukhuk





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.