Tuesday, September 3, 2013

One Thousand Million Smiles

Hah apekah kaitannya one thousand million smiles dalam orang sibuk angin sana sini isu minyak naik harga..opkos la ade kaitan..smile tu kan satu sedekah..dengan satu senyuman tu boleh buat hati kita tenang..darah yang naik pun boleh turun tau..hehehe...tapi tak boleh la turunkan harga minyak..

Aishhhh walaupun naik doploh sen je besar impaknye..sape la tak hangin kan..lepas ni harga barang mesti naik..smua benda nak naik..gaji je tak naik..takuk tu la jugak..kalo tiap kali minyak naik gaji pun naik takpe la jugak kan.

So skang da tiba masanya kita bertindak...bukan bertindak yang bukan bukan ok sila jangan salah paham...skang kita da mula kene cari alternatif lain untuk tambahkan pendapatan kita untuk menampung kos hidup yang semakin tinggi kat bumi Malaysia yang aman damai permai ni...opssss aman lagi ke??konpius jap..skang sana sini kes tembak menembak bunuh membunuh...nyawa manusia da jadi mainan sesukati je nak tembak orang sana sini...ape cer????

Memang aku dah ade alternatif lain sebenarnya...dah lame timbang timbang pikir pikir aku nak cuba lagi..walaupun sebelum ni da buat tapi rezeki tak berpihak pada aku..itu la namanya cabaran dan dugaan kan..takpe nanti aku akan publish kat sini jugak..akhir kata semoga berjaya la kepada aku dan semua lah...

Smileeeeeeeeee...smile banyak banyak okeh...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.