Wednesday, October 12, 2011

Pusing pusing dalam Kepala



1. Hairan
Aku sgt heran la n tertanya2 ngape parents2 yg anta ank mereka ke skolah or amik ank mereka kat skolah suke park kete memasing kat tgh jalan..bkn kat smua skolah tp ade satu skolah yg bila aku lalu time pagi or time balik skolah mesti sesak..sesak dpn skolah mmg bese tp stahu aku kat skolah2 len xde la parents yg jmput ank dorg tu park kat tgh jln..mmg xttp jln tp tggal satu lane je xckup la..tu la yg wat jd sesak..sape yg smpai awl akn park btol2 dpn pntu pgar skolah..pastu yg len trus follow blakang kete tu..smpai la halang laluan org..yg len2 lmbt dtg park la sberang jln.yg ni ok la xhalang laluan org..yela aku tau nk jmput ank kuar pgar trus msuk kete..slamat ank ko..tp knape mest smp nyusahkan org len??xbleh ke park tepi jln pastu trun g jmput ank pastu pimpin smp ke kete..slamat jugak kan..ank org len pn slamat..aku pn slamat xyah nk bersesak2..nyampah




2. Happy
Icon harusla besar menunjukkan aku happy...dpt hadiah lagi dari clinique...lipstik..da pasni xyah aku beli lipstik lagi...tq clinique sbb bg saye hadiah..pasni bagi lagi eh blusher ke perfume ke tp saye xnk beli brg clinique ag da..hadiah je nk...boleh gtu??




3. Persoalan
Semalam adalah birthday ank sdare aku..biha..erm nk beli ape ye utk die..adoyaiii..ngapela birthday awk jatuh pd ari semalam kak...ngape xjtuh pada hari makcik gaji je..da beli yg biha mesti kne beli utk adik gak..erm pastu kne beli utk yah plak...da tu baby xkn xde hadiah???tarikh dekat2 plak tu..adoiii..nk beli ape la yg bleh mnjimatkan kos aku ek..beli buku??pencil box??barbie???out!!!baju???out jugak!!!beg skolah???ade x barang yg beli satu free 3????kuangkuangkuang










note - my hubby out station ag :'(

3 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.