Friday, October 28, 2011

oh tidak naik lagikkkk!!!

sekarang ni rasa cam nk tgk penimbng pn da mls rasa..asal aku timbang mesti berat naik..kadang2 je trun..tu pn sket jep...klo xmkn shari pn trun cput je..klo naik tu mkn skeeeett je pn naik nak smp skilo...eh tetiba lak tringat kat kwn aku sorg ni namanya ain tp kami kwn2nya manggil die ciput.ahaksss...ok pe kecik2 je orgny...xyah risokan berat naek...ermmmm

tpkan mulut je asyik mengeluh berat naik..nak diet la...diet diet diet..tp bla mkn xigt dunia..diet konon...pntg rs lapo sket trus berputar2 dlm kpala mncari menu mkanan..hahahah..hudoh betol rasenye...cam tadi time lunch aku kuar pegi cari brg kat ktn prade..sesudah slesai trus tercari2 terpk2 nk mkn ape..aku tny ko,,,ko tny die,,, nk mkn apeee???pdahal masing2 elok je brenti dpn kayepppciiiii..hahahahha..


ermmm behnyeeee...sehingga menjilat jari

eh dalam kfc td aku kbtolan plak jmpa membe satu skolah n satu prumahan gakla...lame da xjmpa die xsilap aku last jmpa msa form 2 je...mula2 nk mrh sbb elok je die halang aku nak jalan g basuh tgn.kan baru pas jilat jari..kenala g basuh...ahaksss...masa tu xprasan buat dek je la tp pastu tgk btol2 n pk jap...eh betol la dak ni..laju je la aku tegur "ehhh cam kenal jeee"...die pn iyekanla..aku pn ape ag trus terjah...tny keje mana...oohh keje pej. tanah upenye...tp yg xbleh than tu bleh plak aku g tegur die "ehh sihatnyee skang...da kawen ke??"da jawabnye.."ade ank??" dua org da katanya lagik.. "ooo...sihatlaaa".....pastu sengih2 lbh kurang dengan hormatnya minta undur diri...hahahaha...ha amik kau...tetiba je rasa malu bleh plak g tegur org tu sihat..yg aku ni da tentu2 gemuk cam x sedar diri lak..haaahhaa..sory eh ecah...dlu aku slim river lupa lak pas abih skolah bdan aku naik cam tong drum..kuikuikui









p/s - pasni aku berazam utk kurangkan berat tingkatkan prestasi.hahahah

4 comments:

  1. Wan ko pon dah montel cam aku ker??? hihi jom sama gmoc kan badan hahaha

    ReplyDelete
  2. aah la dd..melampau2 da rase..sesama la kita ye.huhu

    ReplyDelete
  3. wah....kepciken nek harga...hekhek..mcm nak mum selalu2 neh...;d

    ReplyDelete
  4. RA-nek hrga pn nekla..klo lapar lpa da hrga.hikhik

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.