Thursday, December 15, 2011

Betul ke atau rekaan semata-mata??

Ade orang kata kalau kita duk kat sesatu tempat ataupun masa kita lalu kat sesatu tempat tu pastu tetiba je kita rasa seriau je maksudnya memang ade sesuatu dekat kita...kiranya macam mula mula kita okey je tapi pastu kita tetiba terpikir benda tu n rasa seriau badan...ermm..betol ke??
Kekadang bila aku masuk lift je mula2 tu okey pastu tetiba rasa takut je..maksudnya benda tu ade dekat dengan aku ke atau aku je yang memang penakut sangat...mungkin sebab aku penakut sangat kot..tu yang asyik terpikir benda tu je...kadang-kadang sebelum masuk lift tu aku dah rasa takut semacam je..tapi xkan lan nak turun ikut tangga plak..8 tingkat tu..eh rasanya nak turun ikut tangga pn takut gak...eh seramla...turun satu tingkat pun kekadang nak berlari je rasa..
Kan bagus kalau lift ni ditukar ganti kepada eskalater..gane ntah ejanya..tangga jalan sendiri tu ha..khas untuk si penakut cam aku ni...hakhakhak...

Tadi sesuatu yang pelik jadi kat blog aku la...xbleh nak g kat design..kuar ntah pape la..error ape pun xtau...aku guna mozilla..pastu bila bukak guna ie bleh plak...akhirnya berjaya jugak aku tempekkan iklan churp churp kat tepi sidebar tu...tq kat An Ordinary Girl utk tutorial tu k

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.