Wednesday, December 14, 2011

Ye aku memang seorang yang penakut!!

Semalam dalam sejarah...untuk aku yg bleh dikategorikan sebagai penakut...sebabnya malam semalam aku berjaya ditinggalkan oleh mr hubby..sorg2 duk umh mlm2...sebelum ni kalo mr hubby nak keluar mesti die akan antar aku ke umh mak tersayang dulu..tapi semalam aku duk umh je...yeaa aku da berjaya...

tapi mula2 nak ditinggalkan tu mcm2 la jugak..bodek2 biar die xkuar..tp xjalan la plak...pastu dpt idea tumpang umh atul..alamak die kene standby banjir la plak...akhirnya aku putuskan utk duk je la kat umh...bila lagi nak cuba...hakhakhak...tahniah untuk aku...yeaaaa


amik kat google

semalam je cuba duk sorg...arini duk umah mak tersayang sbb hubby balik lewat...hakhakhak..takpe...next time usaha lagikk...

2 comments:

  1. kalau dok umh sorang,habis segala pintu lock!tapi ade hantu jugak..tak pecaye?jom g kat blog CM..betul ni....

    ReplyDelete
  2. cik may - oo yeke..nasib saya baik la maksudnya tu ;-)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.