Monday, December 12, 2011

Pernah mimpi tido dalam tido??


kredit to google

Pernah tak sesape tido pastu mimpi tido..pastu dalam mimpi tido tu nak bangun dari tdo tu tapi susahhhh sangat nak bangun...aku pernah...tadik..hakhak..boring sgt xtau nak watpe aku pn tido la kejap...time lunch k..xpe la kan...

Tido kejap je pun bleh mimpi..nampak sgt kuat tido..ahaks...tak selalu la..kekadang je..arini xde teman nak ajak mkn...nk makan sorg2 cam xbest je...cam kera sumbang je rasa xde kawan...so tido la jawabnye...pastu bleh plak mimpi disiang hari..payah sangat nak bangun dalam mimpi tu..camne nak ckp ek..cam kita nak bukak mata tapi xbleh ngantuk sgt sampai mata tu pejam balik...dalam mimpi tu aku usaha la nak bangun tapi xbleh jugak..sampai sakit badan rasa..angkat kepala pun bleh jatuh semula...rasa cam ngantuk yang amat..aku cuba gak pusing kiri kanan nak bangun tp akan jatuh balik pastu mata akan terpejam..

Pastu bila mata terpejam tu bleh tambah satu lagi mimpi..bukan mimpi tido lagi tapi mimpi benda len la..mimpi aku duk kat satu tempat pastu nampak plak buaya besar makan lembu...mimpi mengarutlah...tapi aku tetap usaha untuk bangun...pelik tak??xpelik kan cam lagu umpama mimpi dalam mimpi..ahaks...

Blom abih cter lagi ni..pastu dalam susah payah nak bangun tu kan bila ade kejutan dari dunia realiti contohnya bila ade org panggil kita automatik tersedar n bleh bangun..cam bangun mengejut gak la...xde sakit badan susah nak bangun xde ngantuk2 lagi dah..selalunya kalo aku tido time gini mesti sakit kepala xpun sakit2 badan tapi bila kene gini xde rasa tu..mungkin sebab da rasa dalam mimpi tadik...tapi ada plak rasa sakit kat belakang tengkok ni..sebabnya ade jerawat la kat situ..kat tempat yg xbleh nak picit..kalo kat muka da lama aku picit kasik kuar je biarpun blom "masak" lagik..memang kalo jerawat yg blom kuar abis tu sakit sgt tp klo paksa die kuar ilang la sakitnya..tapi ade parut la..tak nampak la nak picit kat belakang tengkok ni..ade xpetua utk kasi jerawat ni kuar terus je xyah peram2 sampai "masak"???

Eh pasal mimpi tadi...dlu aku pernah cter kat mr hubby..kononnya aku kena "tindih"...hakhak..yela aku xpernah kene "tindih" sebenarnya..kot2 la benda yg aku alami tu sebenarnya org panggil kena "tindih"..sbb aku xtau camne rasenye kene "tindih" tu...bukannya nak sgt merasa ye..bukan juga ckp besar...tp jawapannya bukan...hakhak..itu memang mimpi dalam mimpi..naseb baik bukan sbb aku mmg sgt takut ngan benda2 gtu n yg sewaktu dengannya...












note - jerawat ni kecik tapi sakit sangat sampai nak demam rasenya..argggghhh

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.