Tuesday, November 22, 2011

Tahniah Malaysia...

Tahniah kepada pemain negara yg berjaya merangkul pingat emas malam tadi..go go Malaysia...Saya bangga jadi anak Malaysia..walaupn malam tadi aku xsempat abiskan tgk perlawanan bola tu...tp dalam tdor aku support jugak...so mr hubby pn xkecewa tgk sorg2..menang jugak..yess!!

Semalam masa balik dari mkn malam aku bleh dgr penyokong indon yg duk kat kongsi kat tapak bina sblah taman bersorak gembira sbb dpt jaring 1 gol...kuat oo meraung gembira tapi akhirnya kalah jugak..hakhakhak..da xde rezki dorg jgn mara2 jgn dendam2 sila terima kenyataan ye...



LinkKlik myMetro utk berita kemenangan








p/s - jom nyanyi lagu saya anak malaysia.......

6 comments:

  1. tahniah malaysia..sume org update entry pasal bola..CM je mls..haha..sebab dah rmi sgt update..;) tgh ari nnt ada update lagi pasal bju kurung modern.. ;)

    ReplyDelete
  2. CM - tu la sy pn xktinggalan sbb gembira..ant terjah sana lagik tgk bju kurung moden

    ReplyDelete
  3. kak n suami tak minat bola,tapi mlm tadi temankan anak tgok,best jugak...suara kak yg kuat skali menjerit..jerit ala2 tak keluar gitu..

    ReplyDelete
  4. hakhakhak..boleh plak gtu ye kak..mmg otomatik kan.heheh

    ReplyDelete
  5. saya bangga menjadi anak malaysia , waah gitu , rase happy terbawak2 nie :)

    ReplyDelete
  6. nur farahiza - hakhak mmg happy kan

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.